My harbor has a boat in it

Hmm.. sist jag skrev var jag ju sjuk. 
 
Förra veckan hoppade jag en lektion på torsdagen och åkte hem till B-vik och skippade fredagen med. Hade en otrolig smärta i magen, var otroligt nära på att åka till akuten, men det vände på lördagen! Började på söndagen innan.
 
Denna vecka har jag varit i skolan alla dagar, alla lektioner och till och med varit på båda träningarna!
Dock kunde jag inte ge mer än typ 85 % på träningen igår, och träningen i tisdags bestod av "tomtecuppen" vilket innabar massa roliga lekar :)
 
 
Hade så galet ont under och efter träningen igår så jag var såååå nära på att säga att jag slutar med innebandy. MEN skam den som ger sig! Jag ska få bort denna smärta! Jag ska vinna! JAG GER MIG INTE!
 
 
Match imorgon, OCH Jag ska stå!!!!!!!!!!!! (om jag inte har ont)
Såååå sjukt jävla taggad !!
 
 
 
Haft engelska idag, hade först prov((glömde totalt bort att plugga till det eftersom jag var så sjukt frustrerad/arg/besviken och trött igår) gick la sådär. Sedan fick vi något häfte om Route 66, ganska intresant ändå. 
Matte, blev färdig med kapitlet typ en halvtimma innan vi slutade så då fick jag gå.
Och sist hade vi svenska, såg på "jorden runt på 80 dagar" eller vad den heter.
 
 
Gick hem, packade, gick till bussen(ca 1,5 km) med den tyngsta väska jag någonsin haft, buss i typ 1 timma och 40 min, gick sedan hem 3km med väskjäveln!
 
 
Väl hemma slängde jag av mig väskan + kläder och bytte till ladugårdskläderna och gick ut och matade djuren.
Kom in och gjorde eld i pannan, åt mat, duschade, gav hund + katt mat, tvättat och sitter nu med tända ljus, musik och ser på tv med min lilla vovve !
 
Fått två trevliga samtal från hemligt nr med! (älskling)
Känslan efter varje samtal går inte att beskriva, både lugnande och får mig på bättre humör :)
 
Har hand om gården hela helgen då mamma och pappa är på kryssning!
 
 
Nu ska jag hänga upp tvätten och sedan krypa ned under täcket! 
Tidig morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0