Babababababa

Träffade pojken en stund igår(typ 45min), behövdes ! 
 
Kom hem till B-vik igårkväll, gjorde pizza med mami. Stig o Doris kom o firade papi :p
 
 
Match i Klinte mot Klinte idag !
 
Förlust, 5-0, men kändes som en vinst !!
Har nu totalt fått stå 2 matcher och en period av typ 6 matcher....!
 
Fick höra av massa att jag hade varit grymt duktig idag, tillomed min tränare sa det! ;)
Kändes jävligt bra att äntligen börja komma i lite form igen !
 
Så jävla skoj å få spela !!
 
 
När jag kom hem var mina prinsar här.
Spelade, gjorde tacos, åt det, busade massa, å såg "så mycket bättre" med papi/farfar.
Prinsarna somnade i soffan. Väckte dem å gick ut till mig när det var slut. Borstade tänderna å startade "Gustaf", Damien sover, Jack bad mig nyss byta film för att den var tråkig!
 
 
Somnar nog snart båda två :)
 
 
 
Imorgon ska vi ner till farfar/gammelfarfar.
 
 
Åker till stan på kvällen.
Hälsa på morfar efter skolan på måndag, träning efter skolan på tisdag(om jag hinner med bussen), hjälpa mormor på onsdag å Erik kommer hem !, torsdag träning å Erik. Å fredag blir det väl hem till B-vik. Fira pappa osv på lördag, Match på söndag !
 
 
Fullt schema !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0