jag är ingen soldat

Första dagen i skolan idag.
var faktiskt roligare än jag trodde att det skulle bli.
Dock hade jag bara sovit 1 å en halv timme under natten, var jäääävligt pigg på bussen och fram till typ halv 2, då small de bara till i huvudet så fick jag världens jävla huvudvärk!
sååå kul att gå omkring och titta på de små sjuorna, HAHA!
Det roligaste med dagen va faan när jag, Eneas, Einar, My å Fredrik satt å vänta på bussen, då kom det en kärring som ställde sig en bit bort och skrek massa saker om inavlingar och jävlar å att de va någon som va dum i huvudet och pratade allmänt med sig själv! haha var jävligt obehagligt men samtidigt sjuukt kul att lyssna på!
Hade första innebandy träningen ikväll, satt och lyssnade på Bamse sen såg jag på de andra en stund sen åkte jag å mammi hem.
Har nu suttit och pratat massa med Emma, har saknat henne otroligt mycket faktiskt!
är så glad att Freddy är tillsammans med just henne, en helt underbar person! och de är ett väldigt fint par, kärleken lyser om dem! :)
Imorgon är det först skola, sen ska jag och Damien ta bussen in till Visby(Damien tjatar så mycket om att få åka buss) där möter mamma upp oss, så åker vi till sjukhuset och hälsar på farfar & morfar!
älskade vänner!
hoppas på en bra dag imorgon, får iaf träffa Damien, farfar å morfar, kommer bli det bästa!


Kommentarer
EmyEmz

Aww vad söt du är Jossan. Jag har saknat dig också. Bara så skönt att höra att du haft det bra på resan. Är så avundsjuk, vill också lämna Gotland för en stund. Hoppas allt går bra på bussen och i staden. Hälsa alla från mig. <3

2011-08-24 @ 08:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0