Prao

Har en helt fantastisk prao!

Karlskrona, Ronneby, Kristianstad, Simrishamn, Kivik, Sjöbo, Tomelilla, Ystad, Skurup, Vellinge, Malmö + maaassa fler städer var vi i förra veckan! måndag - tisdag sov i på Statshotellet i Kristianstad, tisdag - fredag sov vi på Scandic Kramer i Malmö. Juste vi jobbar egentligen bara måndag - torsdag men vi fick jobba över.
SÄMST BILDER EFTERSOM DE ÄR TAGNA MED MIN SPRÄCKTA MOBILKAMERA!
Denna vecka har vi varit i Värnamo, Borås, Gällstad, Ulricehamn, Jönköping.
Sov på Scandic Plaza i Borås inättras, inatt bor vi på Scandic Elmia i Jönköping. Det ligger preciiis bredvid:
Är absoluuut inget HV fan, MEN det var trots allt Stefan Livs hemma arena! Han var riktigt duktig! Rest in Peace!
Mitt rum:
Imorgon har vi några jobb kvar här sedan ska vi till Mullsjö där vi har 2 jobb sedan bär det av till Vetlanda och sen till Kalmar och lämna lastbilen för att sedan ta jeepen hem till Pikaböl!
Blev en kort vecka denna vecka för lastbilen behövdes på ett annat ställe där varken jag eller Göran får komma in...
Mitt rum på Statshotellet i Kristianstad:
Mitt rum på Scandic Kramer mellan onsdag och torsdag:
På torsdag tror jag att jag ska till Nybro till Helena och Gabriellas lägenhet, och på kvällen blir det Breaking Dawn i Kalmar! Sniceigt! Och på fredag kväll åker jag tillbaka till ön, sorligt men ja jag har inget val eftersom jag har match på lördag kl 12 eller 1 eller när det nu va! ;)
Bara så att alla vet så har jag verkligen världens bästa och finaste gudmor! Jag älskar dig massor Helena!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0