another world, another life.

Som jag skrev igår så var vi hos Claesson hela kvällen igår.
tidigt skulle vi åka hem ja.. kom hem vid 1.
Vaknade 7.05 av att en katt stod på min mage + 2 ungar som var hungriga..
huvudet ligger ännu kvar på kudden, typ..
Åkte till stan med Jack, Rikard och Ida, sen åkte jag, syrran och Jack till GGN!
as kul!  när vi skulle gå till bilen fick syrran för sig att vi skulle ta en "genväg", vi gick hur länge som helst, pratade med Jonas i telfon minst 4 gånger..
Tillslut kom vi upp till stora vägen, i VÄSTERHEJDE. bilfan stod i Tofta, det vart att fortsätta gå det..
Vi tror att vi typ gick 1 mil, Jack var hur duktig som helst! Gick jätte mycket själv eller så turades vi om att bära honom, men absolut inget gnäll!
Sen åkte vi till Lisse o Jonas lägenhet, såg på tv.. Vidare till hästarna och sist blev vi skjutsade till bussen och åkte till Hemse. Gick från busstationen med Jack i handen och hans bilstol i andra handen hem till dem.
Lämnade Jack och bilstol, gick vidare till Henke o Angelicas HUS(2husfrånRikard!)!
Damien visade mig runt sen drack vi kaffe och tillsist skjutsade Rikard hem mig. kom väl hem för 1 timme sedan.
Tog ett glas cola, mådde en aning bättre, satte in en pizza i ugnen, bra idé just då.. försöker tvinga i mig den med tanke på att jag bara ätit 2 bullar på hela dagen..
chattar lite med Jenny, lyssnar på musik + har tvn på och alla lampor i hela huset, typ.
Helt själv hemma med en katt uppe på rummet och en hund bredvid mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0