kanelbullensdag

höll på att missa bussfan idag med, vart tvungen å ta moppen till bussen, känns jävligt onödigt egentligen med tanke på att det bara är 3km.
träningen igår kväll gick sådär, ena stunden tar jag nästan alla bollar men helt plötslogt går det åt helvete och jag tar typ bara 3/10.. surt men det blir väl bättre.
när jag kom hem idag fikade jag inne vid farmor å farfar med far, farbror å Ewa. trevligt.
nu har jag just bakat as många bullar, blir snart Mjöölk & bullar framför House! soft.
imorgon är det då torgdagen, är egentligen ganska ovärt men får träffa mina små killar iaf, myspys! vart ju ett tag sen nu, och vet ju inte när det blir nästa gång, men hoppas att det blir på fredag då syskonen ska hit och fira syrran.
funderar, funderar, funderar och funderar, men inte faan blir man klokare för det inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0