I've been crawling in the dark, looking for the answer

Som jag skrev i onsdags så var vi på Studie- och yrkesmässa igår.
Det var typ som förra året förutom att jag inte tog lappar om ALLA linjer.
Denna gång tog jag bara för sånt jag känner för eller om någon gav en lapp. :)
vi var där från typ 09.40-11.30 och 12.45-13.50.
Jag och Evelina var färdiga vid 20 över 11.
Så efter maten så gick vi typ bara omkring och träffade folk och tog godis samt deltog i massa tävlingar. :)
När alla gick till bussen gick jag till donken och mötte Emma och hennes mamma där.
Sen hade vi ett trevlig och mysig eftermiddag och kväll i stan!
Så otroligt lätt att prata med dem båda, så härliga! :) ♥
Har just varit ute och gått med Zippo och tagit massa kort! kommer upp under veckan iaf!
Imorgon ska jag till Klintehamn med innebandy laget och spela cup.
4 matcher, 15 minuter vardera.
Så lite tråkigt för att dem är så korta men annars ska det bli grymt kul!
Sen på kvällen så kommer Claesson och Fredrik & Emma, gött!
Blev just as sugen på jordgubbar!!


Kommentarer
mysan

jag är med en kompis

2011-10-14 @ 20:56:33
URL: http://myedenvad.blogg.se/
TERESE

sv: Nejnej det var inte det ;)

2011-10-14 @ 23:09:17
URL: http://tjeiwfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0