söndag


igår var lillgroden här!
vi var ute å gick typ as långt med Zippoooooo, sen gjorde vi tacos å såg på "Luftslottet som sprängdes". myyys!

Hon sov även här och vi vaknade kvart i åtta åt frukost sen cyklade hon och jag å mamma åkte till stan.

Herrarna hade sin första match i Division 1, så mitt lag hade hand om allting typ, sargvakter(jag var), kisoken och inträdet. var ganska kul för jag satt med Becca så vi snacka massa å hade trevligt! :)

sen efter så skjutsade mamma hem mig till syrran å Jonas, syrran fyller år, så GRATTIS KOTTE!
å så kom pappa, fikade å så, sen åkte jag å pappa och tittad på en moppe.
jag provkörde, de pratade, och vi köpte den! såå jävla lycklig! kommer väl bilder imorgon :)





farfar kommer hem på tiiiisdaaag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0