varför landa när jag flyger fritt

med denna otroligt charmiga bild tänkte jag bara säga att jag lever.
HAHAHA, SÅ JÄVLA FUL!!
denna vecka har jag varit i skolan måndag å fredag, har varit sjuk de andra dagarna men är fullt frisk nu. förutom ett fästingbett som är lite rött och kliar och lite förkyld, meeeeeeeen vad geir de da? går övar!
Imorgon ska vi(bästatjejerna,innebandylaget) stå och sälja olika slags lotter/biljetter på havdhem marknad.
efter det så ska jag dirr hem och byta om lite slänga kameran på axeln och cykla dirr till grannen för TÄCKATING! najsigt, det där att jag tar med kameran är väl mest för att slippa jobba, heheh ;)
(HELVETE VAD MYCKET DET BLEV, tänkte egentligen bara skriva första meningen!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0