Can't stop, 'cause we're so high

I tisdags hade vi typ 2 lektioner(oseriösa)
Sedan åkte vi till Klinte och var på en föreläsning om Cannabis, riktigt bra faktiskt!
Skolan igår vart riktigt soft!
Först hade vi elevensval(syslöjd) satt å virkade på något som förmodligen blir ett pannband i slutändan, kommer inte använda det...
Sedan skulle vi ha So med en vikarie, men den kom aldrig så hela klassen(alla 16 som var där) gick till ICA. Sedan vart det idrott, knappt några som var med(inte jag heller eftersom jag inte e helt frisk, så får inte) satt inne i skolan och pratade massa.
Lunch
Svenska: Såg på filmen Kopps!
Och sist hade vi Spanska, enda seriösa lektionen((eller ja, var bara 10 personer där!)
Idag var alla de som varit på elevföretagetsresa tillbaka, eller de flesta var iaf i skolan..
Hade först Musik, lyssnar när läraren pratar.
Timmes hål
So, nutidskryss. Jag, Karro å Jenny hade 11/12 rätt!!!
Lunch
Matte/No lektion, gick igenom Np-prov, gjorde matteprov och sen fick man gå.
Engelska: förberedelse inför Np!
3 softa dagar!
Och imorgon så är det fagning som gäller!!! :)
Sitter just nu och väntar på att segaste My ska komma hit!
Vi ska käka kladdkaka och bara ta det lugnt! As nice! :)
Imorgon typ vid 5 kommer D+J hit så ska jag vara barnvakt helt själv hela kvällen! mamma å pappa kommer hem på kvällen..
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0