Fantastiskt!

Har haft en heeelt underbar helg och vecka!

Helena kom hit i torsdags natt.
kommer inte ihåg om jag var i skolan i fredags?! måste jag ha varit.. eller? fett förvirrad!
men men.. i lördags åkte jag iaf till Visby och spelade säsongens sista match... riktigt jävla tung å sur förlust!!!! jävligt surt!
Men vi kom 2:a i serien iaf!
Åkte hem och fixade i ordning mig å så, sen åkte jag å Helena hem till Angelica på tjejmiddag med henne, Emma och Ida. Riktitgt trevligt hade vi, måste göras om!
De 4:a tjejerna får mig alltid på bättre humör och det är så skönt att prata och lyssna med/på dem!
Vi skulle grilla men vi skrotade den planen eftersom det regnade.
Stekte köttet istället och åt potatisgratäng och sallad till. Efterrätten bestod utav pannacotta med bär uppepå som Emma hade gjort, riktigt gott allting!
Jag å Helena kom hem 00.00 :)
I söndags åkte jag och Helena till Visby, bodde på medeltidshotellet, åt gott på créperiet och hade allmänt trevligt!
På måndagen var jag ledig från skolan för att träffa min morbror och hans fru som jag inte träffat på 2år.
Jag och Helena gick en sväng på stan, jag köpte en vårjacka, ÄNTLIGEN! och lite till.
Åkte hem till mormor och morfar och umgicks lite med dem och morbror + fru, trevligt! :)
Igår åkte jag till skolan, var med på 2 lektioner och åkte sedan hem eftersom jag mådde illa som tusan. Blev bättre mot kvällen. Hade "filmkväll" med Helena.
Idag hade jag tänkt att jag skulle till skolan, men fick ett sms av en kompis där det stod: kan du inte vara sjuk imorgon också snälla?
vi ska redovisa vårt so arbete och vi är först! vi är inte ett dugg förberedda!
Så jag stannade hemma idag också, inte för att jag är sjuk, utan för att umgås det sista timmarna med Helena. Morbror och hans fru kom hit vid 11 ungefär, vi fikade i en timma och sedan tog det med sig Helena och åkte tillbaka till mormor och morfar.
Kommer bli sjukt tomt på mitt rum inatt utan Helena!


















Nu ska jag följa med farmor till farfar och sedan promenera hem igen.
Återkommer med bilder senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0