Underneath every word somebody's heart been broken, with or without words we try to forget

Gjort nationella i engelska idag, bara läsförståelse.
Var hos doktorn medans hörförståelsen var...
Mina bihålor, svalget och hörselgångarna e svullna, inflammation typ.
Han tror att det är det jag har när jag inte hör så bra också...
Fick en nässpray med kortison i utav honom.. hoppas att det hjälper!
SStruntade i resten utav skoldagen, så otroligt trött!
Eftersom farmor var med mig så följde jag med henne hem till bror och planterade lite blommor, sedan åkte vi hem.
Har nu suttit framför tv:n sen dess, otroligt nog somnade jag inte denna gång! Har jag gjort hela veckan annars.
Får bli en liten promenad med Zippo nu innan maten å HOCKEYN!!!!
Får se om det blir skolan imorgon eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0