It's time...

Har äntligen lärt mig att flytta undan allt negativt å istället ta fram allt possitivt!
Sååå guhuuutt!
Och så har jag världens finaste vänner som står ut med mig huur jävla galen jag än är!
Det ni, det är inte å leka med!
För övrigt så hade vi spex-foto idag!
Skulle vara Ronja Rövardotter, men liknade mer en busig trollunge typ ;)
Hade iaf otroligt roligt vägen fram till fotot togs!
Kaosartat på damtoan, folk överallt, väskor överallt och även massa killar.
Jag och Julia klämde in oss på en liten jävla toa med 3 väskor och bytte om och fixade oss iaf!
Kanske lägger upp en bild sen, om Sanna lägger upp på fb!
Sitter med en stoor mugg chai latte och ska nu göra färdigt hk uppgiften som egentligen skulle varit inne idag, men det gick bra att lämna imorgon också!
Nej väntar lite, ska ut o sätta mig i solen en sväng först!! och en kort sväng med zippo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0