'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

Dåligt med uppdatering känner jag..
Men skyller på att det är påsklov och att jag inte har tid/lust att sitta vid datorn då!
Och mobilen knasar så inget internet på den i Silte!
Sammanfattning sen i torsdags:
Åkte in till Visby efter skolan med mami å D+J, jag hämtade dem på dagis först!
Vi deltog i påskmarschen, fick påskägg. Tog massa kort med kameran, tog kort med mobilen i bilen innan och efter.
Tappade bort kameran någon gång i bilen efter att vi hade köpt mat och varit hos mormor å morfar dock..
Ligger förmodligen i bilen.
D+J följde med hem och sov här 2 nätter.
Två förväntansfulla "halvt påskkärringar"
2 riktigt trötta påskkärringar:
Igår åkte jag med Kathe hem till Silte, middag å fest, super trevligt!
Fick pris utav Leif, för att jag blev årets junior! =)
Sov kvar. Suttit ute i solen och spelat kort med Jenny idag, åt mat, mer kort, fikade.
Åkte med Kathe hem till Burgsvik.
Hjälpte mamma med maten, syskonen kom, åt mat, pratade, spelade Tempel run på min mobil med Rikard, fikade, spelade mera, de åkte, jag pratade med Helena, jag ska sova.
Imorgon ska jag fixa lite på mitt rum, sedan gå ner till farfar och sen åker jag med Kathe hem till Silte! Vad som händer och sker resten av kvällen återstår att se, sover kvar och umgås lite allmänt sådär! BÄST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0