Utkast: Aug. 22, 2012

Länge sen jag skrev nu... Har umgåtts med pojken, varit på kräftskiva, fått en rejäl hjärnskakning, flyttat till Visby, börjat 1:an å spenderat natten till idag på akuten först med älsklingen tills han skulle med båtn, då syrran kom ist, tacksam för det!. å denna dag har jag i princip spenderat i sängen.

Hjärnskakningen fick jag i fredagskväll på kräftskivan då jag ramlade in i en buske med ett träd mitt i, där jag troligtvis slog i huvudet.

Sitter nu på bussen på väg till b-vik, för att vila klokt å med folk runt mig hela tiden.

Hatar att må så här, så fort man rör sig snurrar hela
världen å illamåendet är där hela tiden å huvudet känns som bly! Vill bara ligga i sängen å gråta !!!!


Jaja, det lilla jag träffat min klass så verkar den riktigt bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0