*

Just nu e jag så jävla sur över en grej.. Hur tänker du?? du tänker ju bara på dig själv.! inse någon gång att det inte funkar så, du måste tänka på de andra, egoist!!
  1. Jag älskar min familj över allt annat.
  2. Jag hade aldrig klarat mig utan min familj.
  3. Vad som än händer så kommer det alltid vara mina syskon jag står bakom.
  4. Har aldrig haft en bra relation till min mor.
  5. Har aldrig haft bra relationer till syskonen.
  6. Jag vet idag vart jag har mina syskon och att det alltid ställer upp.
  7. Mina brorsbarn är det bästa som hänt.
  8. Skulle jag inte få träffa dem så skulle jag bryta ihop TOTALT!
  9. D + J är de jag lever för, gör ALLT för dem och för att de ska må BRA!
  10. Mitt innebandy lag är de underbaraste gänget som finns, Älskar er!
  11. Mina tränare e heeeelt underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0