zzfantasilösrubrikzz

Orkar inte vara förkyld å ha feber längre!
Nej, jag e inte hemma bara för att min gudmor e här. Jag har feber, annars hade jag varit i skolan!
Vi var dock i Garda i fredags och såg på fjordhästar, såååå fina!
och på kvällen var vi i Silte för att fira Jonas, trevligt! På lördagkvällen kom alla syskonen hit på middag.
Igår var jag i Hemse och spelade match, dumt men jag va tvungen... OCH jag mådde bättre och hade inte feber då....
Idag mår jag mycket sämre än vad jag gjort nu den senaste veckan! blir ingen skola imorgon heller då jag har högre feber än någon annan dag också!
kan inte sova, så jävla varm!
Idag har jag städat, pluggat, badat bubbel och sökt till GYMNASIET! helt sjukt!
valde iaf:
  1. Frodon, med inriktning transport(dock väljs det i 2:an)
  2. Samhälle, med inriktning beteendevetenskap, språkval: spanska som 1:a och italienska som 2:a
  3. barn o fritid, med inriktning socialt arbete
  4. "Lövsta", med inriktning Lantbruk
Känns riktigt bra!
imorgon blir det meeer plugg och bara ta det lugnt, så jävla svårt för å va still!
Några bilder på det söta bebishästarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0