When nothing's ever going your way (whatever)

Även fast jag bara sov till 10 idag så kan jag inte somna....
Mamma ringde vid halv 5 och sa att vi skulle på "kost föreläsning" vid halv 7.
Fick panik eftersom jag ännu satt i pyjamas.
Duschade och klädde på mig, kände mig förvånandsvärt pigg.
Var på den där föreläsningen som mammas kusin höll i, riktigt bra faktiskt, annars brukar de som håller i föreläsningar typ vara nervösa/osäkra vilket hörs i deras röster.. Men Ingvor var huuur bra som helst, riktigt imponerad faktiskt!
Kom hem å kände mig halvt levande...
Har nu legat på luftmadrassen (som ännu e kvar sen H var här) och sett på massa youtube-klipp, har nog aldrig gråtit så mkt, helt sjukt. Minsta lilla sorliga å jag bryter ihop totalt!
Det värsta var när jag såg ett klipp från Big brother förra året, när Martins syrra kommer å kramar honom under freeze-tease-release, fy faaaaaan säger jag bara!

Jag skojar inte, det ser ut som om en bomb just slagit ned på mitt rum!
Fattar inte hur det ALLTID kan se ut så när jag packar?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0