17/7

Fasiken, där kom hemlängtan.. 
Saknar mina fina djur, Min hund, mina kvigor å min katt !
Å så familjen, farfar å min fina My !
Å självklart Erik också, men han hade jag ändå inte träffat om jag varit hemma ;)
 
Idag har vi tagit oss ända till Västerås, allt flyter på bra som tusan å lite jobb har vi, blir mest att åka i lastbilen. Otroligt lugnt! 
Ska inte klaga, för jag vet att om 2 veckor så bär det av mot Skåne, å då är det inte lugnt !!
 
Imorgon kommer vi ta oss till Norrköping, igen. 
Har 4 eller 5 jobb här i Västerås sen bär det av mot Eskilstuna där vi har typ 3 jobb eller något. Sen så lämnade vi 2 jobb i Norrköping igår som vi tar efter Eskilstuna ! Har för mig att det är det enda vi har kvar iaf..
Möter troligtvis upp den andra bilen i Norrköping å sover där tillsammans, sen beger vi oss hemmåt på torsdag morgon. 
 
 
 
 
Har hembiljett bokad till söndag kl 15.10. Tankarna går just nu på att möjligen åka hem tidigare.. Känns som det var något på söndag ?! kan fasiken inte komma på vad bara !!
Får hoppas det dyker upp någon gång !
 
 
Har precis tagit ett varmt å skönt bad, fasiken så gutt det var !
 
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen å sen krypa under täcket å låta huvudet falla tungt på kudden !
Frukost 06.30, smutt !
 
 
 
 
Mitt underbara Vändburg 


Kommentarer
MyBoberg

jag saknar dig med min finaste , du är så jävla underbar <3

Svar: Du är bäst gumman ! <3
Jossan

2012-07-19 @ 01:21:34
URL: http://iwaantyou.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0