Inget sett, inget hört, inget sagt

Hemma igen, gutt ! Börjar med fiiiint väder !! ÖVERLYCKLIG !!

Åhw, när jag gick på båten stod älsklingen precis i dörren till båten å väntade ! Trodde jag drömde när jag smög in hans famn, helt underbart ! Mös lite sen gick vi ner till maskin å satt å pratade med sköna Rickard ! :)


När jag kom hem möttes jag av min underbara å älskade Zippo, galet vad jag saknat den hunden ! Frågade om vi skulle gå ut å lägga oss, hann knappt säga det färdigt innan han stod vid min dörr å väntade på mig, sötis ! Han sov hela natten å vaknade 20 i 10, då jag redan varit vaken en halv timma ;)

Saknar mina underbara stjärnor så det gör ont i hjärtat !
Har bestämt att jag ska busa massor med dem idag !
Blir nog så att vi beger oss till någon strand å badar, fikar å busar massa i sanden ! Smutt !!!

Sedan får vi se vad som händer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0