Lights will guide you home, and ignite your bones.

Ligger just nu på hotellrummet i Örebro. 
Första jobbdagen avklarad, gick kalas fint å vi hade det lugnt! Blir nog mer att göra imorgon.
 
 
Åkte till Småland igår, åkte buss för första gången själv på fastlandet, å det gick kanon!
 
 
Sen sist jag skrev? 
Ja, det har hänt en heel massa!
Sammanfattning:
Fick ta bussen in till stan förra måndagen å följa med finaste till akuten då han hade fått vaskmedel i ögat, var där kanske 1 ½ timma, fick åka in morgonen efter igen, då till en ögonläkare. Får hoppas skiten läker ihop klokt å att han inte får försämrad syn! 
På tisdag kvällen kom Eriks kompis hem till oss(mig), förfestade lite sen cyklade vi till Grå gåsen med pappa + ett gäng som åkte bil. Så Mycket Burgsvik, Pist Off med gästartister spelar. Trevligt var det, cyklade hem å åt pannkakor. Onsdagen slappade vi bara, var på campingen å åt mat, sen gjorde vi nog inte så mkt mer.. sov i Levide för första gången. 
På torsdagen följde Erik med mig till tandläkaren på sjukhuset å när vi ändå var i Visby så köpte vi present till hans mamma som fyllde år :) Köpte jordgubbar å åkte till Levide, sen så åkte vi å badade med Damien å Jack ett tag. Och på kvällen var vi i Levide å åt mat + fikade med hans föräldrar!
Fredag: Erik åkte hem, jag umgicks med min fina My, sen kom Erik tillbaka på kvällen. Vad vi gjorde kommer jag inte ihåg.
I lördags så var vi hemma hos mig hela dagen, slappar-dag då vi båda var enormt trötta. Mami gjorde grymt goda kroppkakor iaf! Sen busade vi massa å såg film, somnade ganska tidigt. Älsklingen skjutsade mig till båten i söndags.
 
 
Nu: sova, frukost kl.7 !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0