You won't fool the children of the revolution

Igår drog jag till min underbara My, vi gjorde kladdkaka, gick med hundarna å fikade med Tobbe. Trevligt! :)
Cyklade även 1 mil till mitt underbara Vändburg, tog ett dopp, sen cyklade jag hem igen! Ååååh, så gutt det var att röra på sig!
Ska fan börja gymma igen, känner att jag behöver det! Har tappat allt sen innebandyn slutade. 
 
 
 
Idag har jag varit i staden hela dagen.
Åkte in för att kolla lite i Almedalen å runt där, Vart helt jäkla dött, nästan inga folk alls å typ inga partier där!
Såg INGENTING av Moderaterna, de verkade inte ens ha någon monter(eller vad det heter).. Vet att deras dag var i tisdags, men de brukar ändå visa sig å höras hela veckan! skit samma..
Gick ombord på HMS Carlskrona som ligger i Visby hamn hela veckan också.
Sen gick vi lite på Öster också, hittade lite fina kläder ändå ;)
Efter det åkte vi till mormor å morfar å käkade jordgubbar å drack kaffe.
 
Kom hem vid 10 ungefär.
 
 
 
 
Imorgon ska jag fixa färdigt mina plattor å förhoppningsvis hittar pappa på något mer åt mig!
Å måste förbi farfar en sväng med!!
 
På kvällen hoppas jag på att få umgås med My, på ett eller annat sätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0