det är inte du som e galen det e världen som e sjuk

Matcherna som jag skrev om igår gick kalas-bra! både Endre och FBK vann!
Kais Mora - Endre blev sudden i 10 min och sedan straffar! sprang på toa innan sudden och innan straffarna OCH precis efter straffarna! heelt galet vad nervös jag var!
Tack gode gud för att de har Kokkonen i buren!
OCH tack gode gud för att mina tjejer aldrig kirrar straffar mot oss! hade ju typ tuppat av då!
Färjestad vann med 5-2 mot HV71 därmed 3-2 i matcher, avgörande imorgon!
Ungefär så här glad just nu!
Kalasbra dag i skolan, förutom några timmar med huvudvärk och np praktiskt i No..
Hem o drack smoothie sen begav jag mig till gymmet med Emmsy. Gick väl sådär... allt kändes bara så ootroligt jobbigt och knäet spökade vilket gkorde att jag
inte kunde köra fullt ut..
När jag kom hem gjorde jag fisk under frasigt täcke med ris till mig och pappa.
Trodde ALDRIG att JAG skulle stå och laga fisk hemma?! men heeelvete vad gott det e!
Sen körde jag lite på wii fit, mest styrka fick det bli idag.
planer för morgondagen är att skoldagen ska gå fort! Kanske en sväng till farfar direkt efter och sen gymmet eller bara milen.. sen följa FÄRJESTADS matchen!
På torsdag är vi lediga, då blir det en dag i Visby med Julia. Sedan träning i Hemse. Och på fredag är det skola och sen ska jag hjälpa till att fixa inför hela hallen som är på lördag kväll där jag ska hjälpa till att servera!
Sover hos Julia efter hela hallen eftersom det kommer bli galet sent! Förra året kom hon hem 4, och i år ställer man ju fram klockan! Match kl 13 på söndagen!
Hah, svamligt värre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0