Kalas-helg

HADE SKRIVIT AS MYCKET OM HELGEN SEN BA FÖRSVANN SKITEN! orkar inte skriva om!
Nää, ska aldrig mer dygna!
Inga problem att göra det, men efter... Fy faan vad trött jag var igår kväll och idag!
Vi kom hem 4 från hela hallen, åt glass, coktailbär och kex.
jag, Emmy och Julia (Jasse sov 2 timmar) låg och pratade fram till kvart i 8 då vi bestämmde oss för att gå till ica.
Kom hem igen 20 över 8, åt frukost och såg på barnprogram.
Alla de andra somnade, tack o lov så sov Julia bara i 20 min.
Emmy och Jasse sov typ 1 ½ timma.
Gick till hallen vid kvart i 12.
Vi vann med 5-0, tur det iaf!
De flesta var trötta, sjuka eller skadade, bra trupp! men vi vann ju iaf!
Somnade innan 9, kanske innan 8 igår kväll?? vaknade iaf 20.38 av att katten blev insläppt på mitt rum, då låg jag med datorn på magen.?
Sov i 1 timma när jag kom hem från skolan förut och har nu legat i sängen i 1½ timma!
Denna helg vart jag vaken 36 timmar i streck, aldrig mer.
Har iaf haft en helt jävla amazing helg!
Grymt trevligt folk har jag träffat!
Har mest gått omkring och svamlat idag, inte haft koll på någonting och orden som kommit ur min mun har avrit heeelt totat okontrolerade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0