Sista inlägget innan Polen!

NU är jag helt redo för skolavslutningen! Gutt!
Fick igår reda på att jag får MVG i hk, och idag fick jag veta att jag får G i matte!
Resten struntar jag i, eller egentligen inte men... ja, det får gå som det går helt enkelt!
Har nu sagt hejdå till massa folk som jag kommer sakna otroligt mycket, bla Farfar!
Åhh, går inte att beskriva hur glad han blev när jag kom till honom förut. Såå underbart att se!
Ska sova typ snart, om det går, annars är det fan ingen idé att sova. Ska upp senast halv 5, gutt det ja...
Flyget till Polen avgår 21.55 på torsdag, så tills dess är det fritt fram att smsa huuuur mycket som helst! efter det så kommer jag bara svara på vissa! ;)
Alltså sista inlägget innan Polen, om jag inte är uppe hela natten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0