There is no one like me

Snart börjar resan till Polen, Budapest, Sarajevo och vart vi nu ska!
Har i princip packat färdigt, bara det jag ännu behöver använda som ska packas nu!
Ser fram emot det så enormt mycket! Kommer bli ett perfekt avslut med klassen och parallell klassen!
Och när vi kommer hem händer det bara massa skoj!
Är i Sthlm den 23-24, Åker till Polen den 24 vid typ 21.00 och är där ett tag sedan åker vi vidare med bussen. Kommer till Sverige igen den 4:e juni och till Gotland natten till den 5:e!
DEN 15 JUNI BÄR DET AV MED TRAKTOR OCH VAGN!!
Jag vill sluta 9:an nu, vill stå där framför vagnen å säga hejdå till alla, vill hoppa omkring på vagnen som en jävla dåre med världens bästa klass, men samtidigt så känns det ganska tungt att skiljas från de som har varit med mig och stöttat mig i 3 år.
Men ser fram emot sommaren då jag kommer vara en hel del på fastlandet, men även på ön.. och ser fram emot gymnasiet så enormt mycket!
Ska bli SÅ skönt att flytta in till Visby med Ida! Kommer bli skoj att träffa nytt folk och får plugga det jag vill.

Imorgon får jag mobilen jag ska låna utav en klasskompis, gutt!!
Hmm... känner mig lite dum å kass nu, kom precis på att jag inte varit hos farfar på hur länge som helst!
Men han förstår som tur är!
Måste verkligen hinna det innan jag åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0