why worry now, you be safe!


Mår så jäävla bra!
Igår träffade jag personer som jag inte träffat på väldigt länge! 
Så underbart att se dem igen!
men den som nog betyder mest av dem, är den jag träffade på bussen.
Han var min bästa killkompis när vi gick i Öja.
Så skönt att se att han verkligen mår bra!
Och har fantastiska människor runt mig som bara får mig att skina!
My var här igår kväll.
Vi var ute och gick 2 gånger, fick för oss att åka till B-vik å ragga med moppen och se på solnedgången.
MEN fanskapet startade såklart inte..
Försökte minst en kvart!
Åt fruksallad istället.
Och började se film, gav upp ganska fort och somnade istället.
Klev upp vid 7, åt frukost, My cyklade hem, jag och pappa åkte till Silte och lämnade kvigor.
Stannade där en stund och pratade med alla underbara som har fullt upp med att fixa inför imorgon!
Pappa bad mig göra rabarberpaj, gick ut för att hämta några rabarber... Kom in med 1.2 kg! Blev 2 pajer!
(Finns 1½ kvar)
HOCKEY om en halvtimmaaaaaaaa!
(ja, jag har sett på hockey typ hela dagen, och ja, jag ska fortsätta att se på hockey hela kvällen också!)
Imorgon åker jag och mamma, tidigt, in till Mormor och morfar.
Ska fira mormor lite då hon fyllde år igår.
MEN huvudsaken till att vi åker dit är för att RENSA! Helt sjuukt vad grejer de har, eller har haft!
Ska även köpa lite grejer!
Sedan åker vi hem, typ vid halv 4, fixar oss och sedan bär det av hem till SILTE!
50-års fest för Kathe!!!
Har i princip slutat skolan nu!!!!!! :D
Igår hade vi "första hjälpen-dag" en tjej från röda korset var hos oss och vi fick HLR utbildning!
På måndag och tisdag så lär vi inte göra så mycket, är väl mest genomgång inför Polen och film som gäller antar jag! Sen så åker vi ju tidigt som fan på onsdag morgon! SÅÅÅÅÅ SKÖNT
När vi kommer hem är vi lediga den 5:e, Nationaldagen den 6:e, skola den 7:e sen helg.
Går 10-13, dock typ bara städning då! Och avslutningsmiddag den 14:e, och SKOLAVSLUTNING den 15:e!!!!
SHIT 7 dagar kvar i nian, galet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0