Så jävla go

Gårdagen började med feber å huvudvärk så sjukanmälde mig.. :( myste med älskling en stund tills han åkte hem.
Såg på tv, var hos naprapaten, Ida mötte mig utanför så cyklade vi ut till team sportia, köpte "sporttejp". cyklade hem, lyssnade på musik, cyklade å hämta pizza/thaimat, fyfan vad jag saknar thaimaten på campingen !!


Städade å diskade sedan tände vi massa ljus, drack te å såg på tv resten av kvällen.
Älskling kom och sov här !


vaknade imorse utan huvudvärk men kände mig lite febrig, åkte till skolan ändå eftersom vi bara skulle ha engelska å matte, typ våra slappaste ämnen!


Nu ligger jag på soffan å väntar på att klockan ska bli 14.10 då bussen går !!


Hem till B-vik, fixa lite å sedan köra till Silte för att festa lite :)

Får se vad jag hittar på i helgen, kanske blir Claesson dubbelt upp !! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0