Tell me the truth

Satan vad jag avskyr bortförklaringar ! varför ens försöka ? sanningen kommer fram till slut ändå !
Jag blir hellre besviken av sanningen med en gång än utav att få lista ut det, höra det efter eller höra av någon annan !

Alltid accepterat fanskapen ändå, alltid låtsats som att jag inte bryr mig, som att jag tycker det är helt okej även fast jag egentligen bara vill skälla ut personen som en dåre !!!


Ska sluta låtsas som att allt är okej, jag måste lära mig att säga ifrån å inte ta emot all jävla skit. Visst, jag är stark nog att klara av det, men är jag värd det ?!



skulle aldrig tveka å säga till någon som är taskig mot någon annan, så jag är ju inte rädd för konflikten.





What ever... vet vem som är ens riktiga vänner iaf :) ♡


Kommentarer
MyBoberg

o då menar du att ja inte är en riktig vän??

2012-10-02 @ 07:31:12
URL: http://iwaantyou.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0