tveksam

skrev ett ganska långt inlägg igår, eftersom jag skriver från mobilen så sparas det inte om det inte går att ladda upp, så allt försvann !!


Åkte till b-vik i fredags.
Övningskörde med Erik på gården, tränade koppling och sedan körde jag med mamma på vägen.
Spelade match på kvällen, förlust + ett skadat knä.

Åkte till Silte på kvällen, satt och drack Morgan och pratade med Leif :)



Igår gjorde mami kroppkakor till mig !
jag gjorde inte mycket alls.
Älskling kom på kvällen å åkte vid 8 morse för jakt !

Åker till staden ikväll eftersom jag ska till naprapat osv imorgon. Och så med båten på onsdag morgon !


Ska bli skoj att komma till Småland igen, men känns ändå inte bra att åka hemifrån nu när jag är ledig och har tid att umgås med farfar, Damien och Jack !! Tanken på att inte träffa dem på ytterligare 2 veckor gör ont !!
Och hade haft tid att övningsköra också för en gångs skull !!



Fan, helgerna är alldeles för korta !! Hinner fan inte göra någonting ! :(






Nu in och äta frukost och tvätta ! Sedan packa och hälsa på farfar ! Och sist men inte minst säga hejdå till mamma och pappa, 11 dagar utan dem.
Och farmor !!! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0