Helgen å en bit av veckan ;)

Dagen idag är än så länge en bra dag ! :D
Älskling ringde å väckte mig vid 20 i 8, pratade en stund å sedan gick kag in å åt frukost.
Blev hämtad av Emmy med föräldrar 20 över 9, åkte toll Hemske å satt på övninskörningskurs i 3 timmar.. Drygt som fan å har redan hört allt eftersom jag tagit moppe kort å just gått igenom massa om det i skolan..
Å får inte börja köra fören mamma å pappa fått papprena om typ 2 månader..
 
När jag kom hem var min mysunge Jack här, busade å körde minilastare :)
 
Ikväll blir det 6-års kalas för Love ! :)
 
Åker inte in till Visby fören på måndag morgon, så vad kag hittar på imorgon återstår att se, men ska iaf en sväng till farfis <3
 
På måndag är det akola som vanligt, efter lär kag få hjälpa mormor å morfar å flytta, tisdag också. å på onsdag kommer morbror med fru, å Erik går av Å Farfar fyller år !! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0