I remember the worst

Natten bestod inte av allt för mycket sömn..
Somnade väl strax före 4.
Tänkte på allt å ingenting, massa ångest å massa tankar om att vad fan som helst som skulle kunna hända så grät mig till sömns tillslut..
 
Kunde verkligen inte somna å hade så sjukt ont i huvudet !
älskling kom inte heller för han var så trött så han vart tvungen å sova.
 
 
 
 
Soft dag, lyssnade bara på läraren(typ) på svenskan å sen på idrotten så skulle vi kolla pulsen så vi fick cykla i 30 min å stanna 3 gånger för att kolla om det var någon skillnad. 
Cyklade med "mitt gäng", Therese, Emelie, Felix å Elias, trevligt som tusan
 
:)
BLÖT som fanken är man nu iaf !
 
Packat färdigt allt jag ska ha med till B-vik iaf, å ska om en timma cykla till naprapaten å efter det cykla hem igen å sedan gå till bussen, härligt dyngsur jag kommer vara !
 
 
 
Imorgon tänker jag, oavsett vad jobba !!
 
Å på lördag ska jag ha mina stjärn-pojkar !! 
Vem vet, kanske blir en sväng till Klintemarknad...? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0