Music helps me escape from the reality I live in

Wiiiie !
 
Har nu börjat övningsköra ! Niiiice som faaan! :D
 
Dock bara hunnit köra 2 gånger, Silte-Hem, Levide-Visby ;)
 
 
Har även bytt till abonemang så väntar nu med spänning på min Samsung Galaxy s3 som är påväg med posten !!
Ska även beställa skal å sånt där ;)
 
Imorgon ska jag till naprapaten för andra gången ! Hoppas som faaan att min höft blir bättre efter denna omgång ! Måste börja strecha fanskapet varje kväll osv med...
SATAN SÅ IN I HELVETES ONT JAG HAR !!!
var tvungen å stå över vår första träning igår bara för det gjorde så jävla ont så jag knappt kunde gå...
att jag joggade i måndagskväll hör inte till saken ^^,
 
 
Efter naprapaten så beger jag mig hemmåt till landet ! funderar otroligt mycket på att be mina stjärnor stå vid busstationen i Hemse å komma på bussen till mig ! Saknar dem så det gör ont ! annars hämtar jag dem på fredag ! hihihihihihihihihihihihihi :)
 
 
I skolan flyter allt på som vanligt (bokstavligt talat), tvättade bil med Felix igår ;)
 
Ledig på fredag ! gutt som faan ! :D
 
 
Ååååh, har fått lön igen ! ska dock spara denna gång ! :p
 
 
 
Masssaaaaaaaaaa myys ! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0