You can only find it in the jungle

Hemma i B-vik igen !
 
 
Ikväll får det bli lite fredagsmys med papi + tid för läxor.
Imorgon blir det att städa, laga mat osv. "Familjemys" hela familjen - 3st kommer.(Claesson inräknade)
Å mami kommer hem från Estland.
 
På söndag blir det matchmys med laget å sedan lite farfarmys ;)
 
På måndag tror jag att jag drar hem till mormor efter skolan och fikar, hann aldrig fika när jag var där i onsdags, åkte till morfar istället och sedan med bussen till Levide för middag :)
 
 
Ja, så ser nog min kommande vecka ut !
 
 
Kanske skriver mer under helgen, återstår att se ;)
 
 
 
Kommer iaf inte ägna så mycket tid åt Facebook och mobilen ikväll!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0