I miss you more

Haft en kanonbra dag med mami. Var ledig idag så hon tog ocksåledigt och kom in hit.
Åt lunch på Chili, åkte till mormor&morfar, lämnade av dynor åt mormor hos en skräddare, åkte tillbaka till m&m och fikade. Sist men inte minst hann vi med en sväng på stan och ica maxi också!

Köpte smörgåstårta som vi åt här hos mig förut.
Helt okej alla <3-dag, bryr mig inte så mycket egentligen!

Nu sitter jag och skriver ner lite recept på olika grejer, mamma köpte en bok som man skriver ner recept i.

Är hur slut som helst och har ont precis överallt. Tänkte tappa upp ett varmt bad och sedan försöka sova kanske.


Skola imorgon och sedan åker jag till Burgsvik och tillbringar helgen där.

Måste träffa min farfar, för längesedan nu!



Feber, huvudvärk, tandvärk osv. GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0