jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag glömt

Efter en vecka i Nybro/Pikaböl så är jag tillbaka på Gotland igen.
Det är skönt men samtidigt vill jag tillbaka.
Avkopplande och bara helt underbart att vara i Småland, tänker inte lika mycket på allt.
Men här så har jag mer koll på allt och har den större delen av familjen.
Just nu gör jag äppel- och päronkompott. sjukt gott!
Morfar har blivit opererad(ryggen) och det hade gått bra så vi får hoppas han får tillbaka känseln i benen iaf.
Farfar är kvar på sjukhuset, han är på bättringsvägen och de vill ha bort honom därifrån för de behöver typ ha rummet. Så det blir väl Korpen för hans del, om kanske 2 veckor. Vi vill ha honom här i Burgsvik men det är tydligen fullt, tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0