Men det lilla å enkla som ja vårdar så väl Som e mäktigt att tämja har en plats i min själ

jag vill bort här ifrån, behöver en "paus", det enda som håller mig kvar här är åldern och min familj och pengar...
Ni gör varje dag så otroligt mycket bättre!
mamma, pappa, Lisse, Henke, Rillan, Freddy, Jonas, Ida, Emma, Angelica, Damien, Jack, farfar, farmor, morfar, mormor & Zippo!

serriöst, min bästavän är min farfar och Zippo.

och jag vet att farfar inte har lång tid kvar.
varje dag har jag ångest för att jag inte träffat/pratat med honom.
jag vet hur mycket han uppskatar när jag kommer in till honom, hur glad han blir varje gång han ser mig.
men ändå så kan det gå flera dagar innan jag går in till honom.
känner mig så otroligt värdelös!

men det är så otroligt jobbigt att vara där, för det enda jag tänker på är att det inte är länge kvar, att om en månad kanske han inte sitter här längre.
jag försöker tränga bort den tanken hela tiden, men den bara återkommer. det spelar ingen roll vad jag gör.
om mamma och pappa inte är hemma, så vågar jag knappt lämna huset, ifall att det skulle hända något med honom och farmor inte skulle klara det själv.



Alla säger att jag ska vara glad för att han blivit så gammal, att jag ska ta vara på tiden som är kvar. jo visst.
hade jag inte varit såå jävla rädd för hur det kommer bli den dag han försvinner så hade jag gjort det.










helvete, är såå jävla rädd. det är det som är problemet.







farfar, Jag älskar dig så jävla mycket!
vet inte vad jag ska göra utan dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0