wake me up, when september ends

igår var vi (världens bästa klass + 9:3A) och gick + tältade.
jag gick med Jenny, Eve, Andrea och Lisa. vi 5 gick typ 6-7 km.
vi kom fram först!
gick ner och satte oss på en sten vid havet å åt lunch.
sen gick vi upp till "lägret" och satte upp vårat tält och la in våra grejor.
satt å pratade lite.
sen kastade jag, Hardy, Norine och Emmy varpa.
as kul, har inte kastat på typ 1 och ett halvt år!
sen gick jag å Eve å badade, ganska varmt men va typ pallkant där vi badade så vi hade bara vatten över knäna typ..
sen gjorde vi mat i olika grupper över elden, mysigt.
min grupp åt mat när alla andra hade ätit upp och börjat med andra saker.. haha
mamma hämtade mig vid typ 6, hade såå sjuukt ont i örat. as jobbigt!
å jag som hade vart i stan kvällen före och köpt liggunderlag+sovsäck BARA för att vi skulle tälta. fan.
idag har jag ännu ont i örat.
har bakat kokostoppar och havreflarn tills imorgon. de ser helt missbildade ut men jävligt goa ändå.
ska även påbörja 2 tårtor snart.
imorgon åker vi, heeela famijen iväg och bor i 2 stugor för att fira mamma som fyller 50år på söndag!
ska nog hälsa på farfar innan vi åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0