home is whereever I'm with you

I torsdags såg vi på julkonsert som musikklasserna i skolan har varje år.
Innan det hade vi hockeybockey träning, gick la sådär..
å efter skolan "tränade" jag å 3 tjejer, haha vi passade typ bara.. men det vart skoj iaf.
Igår såg vi på luciatåg, hade matte/ lyssnade på musik, och efter det så skulle vi städa hela övervåningen.
Jag lånade en i klassens mobil å spelade "Angry birds"! kollade på när Jenny försökte "skura" golvet i korridoren å följde med henne ned å bytte vatten.
Det hela slutade med att killarna, jag, Jenny å några fler satt i klassrummet å såg på julkalendern.
Gick hem till Emma vid halv 3.
Hos Emma fikade vi, sedan vid halv 4 kom D+J dit.
Fredrik kom hem vid 4, Emma lagade mat till oss allihopa.
kvart lver 5 gick jag tillbaka till skolan, vi hade familjekväll.
Emma, Fredrik, mamma, pappa å D+J kom dit.
Jag skulle servera kaffe å sånt, men kände att det redan var sjukt många som gjorde det, så jag sket i det.
så gick omkring med Unni hela kvällen typ.
Har gjort snickers idag, å mamma har gjort lussebullar.
OCH JAG HAR INAKTIVERAT MIN FACEBOOK!


anledning: orkar inte, blir så sur på vissa.. får reda på fööör mycket.

får se hur länge det varar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0