Jul jul strålande jul!

Riktigt nöjd med min nya design faktiskt! ;)
kommer dock att ändra header, men det kommer nog inte att bli idag.. vi får se!
Hade sista träningen för i år igår, med en inhoppande tränare! riktigt skoj vart det å otroligt bra träning!
Är egentligen träning nästa torsdag också, men då sitter jag på båten! :)
Förväntningar inför morgondagen: SNÖ!, GLADA syskon, Julklappen från mor å far(som jag har fått laddat men sen gömde dem den igen!), julklappar från familjen, hälsa på farfar, god mat(vilket jag redan vet att det kommer bli) å massa massa bus med gullungarna! :)
Nu: slå in julklappar åt mami å papi, städa, julpynta å ta in granen!
Topp! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0