myyysmåndag

Dagen i skolan vart rolig, soft och trevlig. Mitt braiga humör bara fortsätter att flöda, såå grymt härligt! :)
Fick reda på att jag å en i klassen tydligen har vunnit i en tipsprommenad som Fordonsprogrammet hade på "studie och yrkesmässan", så vi ska åka in dit på onsdag för prisutdelning! Blev fett chockad när min handledare berättade det! hahaha, hoppas bara vi hittar dit å i tid! ;)
Slutade 20 över 12 som varje måndag, ganska värdelöst egentligen, för bussen går ju 10 över 12. Men jag åt potatismos å sallad, sedan gick jag hem till finaste Emma. Vi pratade massa å drack kaffe å åt lussebullar, riktigt goda!
Kom hem vid 4, gjorde te, packade målvaktsutrustningen och gjorde mackor. Drack halva muggen te, insåg att jag hade jäääävligt bråttom. Hällde ut teet å slängde ned mackorna i en påse, tog en vattenflaska å sprang ut.
Träningen vat riktigt rolig ikväll, bra fart på alla å så, riiktigt kul att se!
Dock så känner jag av min rygg igen, vilket ledde till att jag i princip bara gav 40% medan de andra gav typ 110%...
Hoppas innerligt att ryggen bättrar sig, för pallar inte detta igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0