never mind

allt har verkligen bara snurrat runt denna vecka.
gammalt har kommit upp till ytan igen.
vill bara sätta mig i ett mörkt hörn med en mugg te, täcke å musik!
MEN nej så var det ju allt som ska lämnas in nu innan lovet också ja...
OCH MIN DATA HAR FÅTT NÅ RYCK! nätverket är anslutet å funkar korrekt står det, MEN det finns ingen internet åtkomst..
funkar på alla andra datorer i detta hus.
bror guidade mamma över telfon förut, men inte fan funkade det då heller.
Har pratat om hockeybockeyn mot lärarna ända sedan 7an, idag hoppade jag av.
egentligen vet jag inte varför men kändes verkligen inte som att de är värt.
just den dagen kommer vara jobbig ändå, så..
Ledig på fredag iaf, julklappsshopping med mami i stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0