you're in my head like a song on the radio

Åhh, den bästa skoldagen på lääänge!
Först hockeybockey träning, med massa folk.
Efter det vart det teater, såg i ca en kvart sen gick jag å Lisa till bussen.
När vi kom till stan väntade Maciej på oss där.
Åkte bort till fordon vid säve.
Vi gick in där, jag å Lisa fick stå kvar nere medan Maciej gick upp å fick tag på 2 lärare som låste upp och visade vart vi skulle vara.
Vi vart en kvart för tidiga så vi stod å pratade å så fick vi gå omkring i verkstaden å kolla massa.
När alla hade kommit gick vi in i ett klassrum å satte oss. Fick våra priser som var en prenumeration på tidningen Bilsport.
Jag och 2 till fick på ett halvår, 2 fick på 1 år.
Sen gick vi ut till verkstaden igen och fick ställa upp oss framför en "sportbil" som var massa bilsport dekaler på, så blev vi fotograferade.
Sen åkte vi till Max å käkade! Gratis e gott ;)
Sen fick jag å Lisa gå på stan tills bussen gick.
Riktigt bra dag! ;)
Imorgon har jag först syslöjd, sen hockeybockey träning, lunch, se på julkonsert!
Fredag: se på luciatåg, sedan fixa massa inför familjekvällen. Hem till Ida, sedan iväg på familjekvällen å servera kaffe!
RIKTIG NICE VECKA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0