ฉัน มี ใจ ดวง เดียว เธอ ก็ รู้

har varken haft ork, tid eller lust att blogga nu..
Har hänt massa sen sist, kommer dock inte på så mycket nu.
Hade som sagt "brand dagar" tisdag - onsdag, as kul! ska nog bli brandman! :)
I fredags så hämtade jag o morsan D+J på dagis eftersom Ida skulle få komma hem från sjukhuset och inte orkade ha dem under första natten. De sov här och vi busade en massa!
på lördagen åkte jag å pappa + Ninni å Emmy till Slite och spelade match, 2-2....
på kvällen firade vi pappa som fyllde år den 9:onde. Alla syskon + Johan med familj kom hit, trevligt.
Emma, Fredrik å D+J sov kvar här.
Idag har jag hälsat på farfar.
Sen klippt mig.
Ja en kort sammanfattning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0