just glow

I söndags hade vi seriepremiär, vi vann med 6-3, så sjukt härligt!
Efter det hade vi möte sen åkte vi och firade Älskade Jack, han fick maaaasssa paket + kläder(det fick även Damien).
Har döpt om kattungen till Smilla istället för Molly!
Några kompisar tyckte det passade bättre. :)
Dagen i skolan idag vart rätt jobbig.
Bild, Matte(prov), svenska, lunch, spanska, No(MATTE prov) och sist svenska igen..
Hade galet ont i huvudet.
Hemma så tog jag en "varma koppen" och satte mig vid tvn.
tröttnade så jag hämtade Smilla på mitt rum och gick in till farfar.
Sen gick jag upp med henne igen och gick ut med hunden istället.
Och har typ just tagit ett vaarmt skönt bad.
Nu ser vi på House!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0