words come easy

Börjar en timma senare idag.
Gick upp samma tid som vanligt bara för att jag skulle hålla Jenny sällskap i skolan..
Självklart är jag sjuuukt seg och missar bussfan..
Men fick en hel timme till på mig att göra mig i ordning iaf! :)

Farfar flyttade till "Sudergården" igår, verkade som att han trivs!
Han fick köra med sin permobil här från och ända in på sitt rum där!
åååh, kan bara tänka mig hur stolt han var då!
Saknar dig farfar! ♥
slutar även tidigare idag, 14.20! Hämtar D+J på dagis halv 3.
Sen vid halv 7 blir det middag hos Claesson, ska bli grymt gött att träffa Jenny igen!!! :)
Nu ska farmor strax skjutsa mig till bussen, gulle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0