farfar 88år idaaag! ♥


Grattis världens bästa farfar på 88 årsdagen!

som jag skrev igår så kom farfar hem över dagen, åhh helvete vad bra det kändes att ha honom här!
saknar honom något enormt, varje dag!
känns bra att han har det riktigt bra inne på Korpen iaf, men vill ha honom här hemma, eller iaf närmre..







HAHAHA! åkte med farfars bror och hans fru till Hemse, ååh farfars bror är så söt! haha, sitter typ och tittar på en när man pratar och ler och nickar lite ibland..thihi
Har varit på träning för första gången på ca 4veckor! och ja, det märktes att jag inte tränat på sååå länge, vart typ trött efter 10min... HAHA! men det blev bättre efter ett tag iaf :) kör på igen på torsdag! gött!
och hatar mina skor, går fan inte att stå i mål("klokt") med dem längre, MEN JAG HAR BESTÄLLT MÅLVAKTSSKOR NU!!! sååå sjuukt lycklig! wiiiie! :)
eller mor beställde, jag betalar.
det blev dessa:
fast ville ha dessa(typ utgått:() :
eftersom min utrustning är blå(samma färg som de som vart slut) så hade dem passat bättre..
men skitsamma jag är grymt nöjd ändå!


Kommentarer
;)

vilken hemsida beställde du dem från? :p



2011-11-09 @ 10:40:49
URL: http://binz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0