I couldn't stay away, I couldn't fight it.

Har varit ute och sprungit lite med hunden.
har just duschat och sitter nu med matteboken, musik och en kopp te, fast sitter just nu fast med datan istället!
själv hemma med min Zippo.
har gått och hållit tummarna hela dagen, fick besked runt 6 av pappa, det blev det som vi inte ville.
farfar flyttar hem imorgon, med hemtjänsten 6ggr per dag.
det var antingen det eller att han skulle få flytta till FÅRÖSUND?! så sjukt.
Mycket bättre att han får bo på Sudergården eller Korpen, där finns det många att prata med, där finns det personal DYGNET runt som vet precis vad de ska göra, de har lixom rätt grejer..!
farmor orkar inte.
jag ska gå in till honom VARJE DAG! jag måste, annars kommer jag ångra mig.
Beslutsångest och en jävla massa krav, fan orkar inte!
fordon,transportbarn&fritidhotell&turismlövstasamhälle,innebandyellerresturang&livsmedel.
hade bestämt mig, nu har jag börjat tveka som faan! vet att det ännu är ganska lång tid kvar, men käns ändå jävligt stressigt..


Kommentarer
........

du m¨ste skriva albers, visste inte vem de va först ^^.

2011-09-23 @ 07:43:58
URL: http://karross.blogg.se/
emshie

Men snuttan! Jag har inte läst din blogg på jättelänge, har inte vetat vad den hetat.. Men det låter ju som du verkligen inte mår bra? Tell me! <3

Allt med Viktor är komplicerat.. :(

2011-09-23 @ 20:09:07
URL: http://emshiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0