Vad är det här för värld, där man ska slå eller få stryk? Ska man förlora eller följa direktiven? Ska man älta om sin barndom, eller tackla sig fram?

för första gången någonsin är jag faktiskt tacksam för att Stig var här en sväng imorse..
han fick pappa att låta mig köra traktor och pappa sa att han skulle köpa moppe till mig! :D
fan vad jag vill ha en moppe nu..!
slutar 12.25 varje måndag, bussfan går 12.10.. har träning 17-18 imorgon i Hemse också, ingen bussfan som går.
träning torsdagar också, tror inte det går någon bussfan då heller.
börjar 09.20 och slutar 14.20 varje fredag, går ingen bussfan då heller!
morgondagen är iaf löst (som tur är, annars hade jag fan stannat hemma!) jag slutar 12 för att hinna med bussen hem FÖR ATT TRÄFFA MIN BÄSTA VÄN, MIN FARFAR(som kommer hem över dagen för att fira sin 88-årsdag!) sen skjutsar papi mig till Hemse, sen försöker mamma få jobba över lite så hon slipper vänta så länge....

carebook!
Vaknade först 07.05, ont i huvudet, somnade om vaknade 08.25 fortfarande ont i huvudet men gick upp och satte mig vid datan.. käka frukost sen vettifaan va jag gjorde egentligen.
sen så var vi(3...) ute och fixade i trädgården.
jag plockade 2L björnbär som jag gjorde paj på. och en plommonpaj också.. DUKTIG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0