softis!

Galet soft dag!
Bild, Matte(genomgång, prov, boken), gick omkring i skolan fick tag på Håkan frågade om vi hade någon vikarie på svenskan eftersom vår lärare var sjuk. Visade sig att vi inte hade det. skulle även ha svenska sista lektionen också. övertalade Maciej att vi skulle få hemuppgift på No:n istället för lektion så vi kunde åka hem, han gick med på det OM vi pratade med våra språklärare. Sprang ner och frågade om vi kunde få hemuppgift istället, visst visst!
Så vi slutade redan 10.40 idag!
Tur för mig som egentligen inte orkar med skolan nu..
Ont och täppt i bihålorna + huvudvärk! Galet jobbigt att andas och prata!
vill inte!
pappa får väl boka tid till doktorn antar jag..


Nu har jag sett på lite serier, gjort och druckit/ätit chai latte och fruktsallad!
Ska plugga lite sen, ut och gå(om jag orkar), dammsuga mitt rum, bada och sist men inte minst mysa ner mig i sängen med serier, te och min kattjävel! :)


Kommentarer
MyBoberg

hahaha kattjävel :D <3

2012-04-18 @ 07:40:45
URL: http://iwaantyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0